ذره بین باشی!

متن مرتبط با «رابطه با» در سایت ذره بین باشی! نوشته شده است

بله قربان؟

  • نیلوبلاگ

    روزنامه : شافعی، رئیس جدید اتاق بازرگانی " اتاق بازرگانی بله قربان گوی دولت نیست. " xa0 ذره بین باشی : درود بر رئیس اتاق و آشپزخانه و حمام بازرگانی ایران و احسنت بر شجاعت ایشان. چه معنی دارد که شما به دولت بله قربان بگویید ؟! اصلاً شما و xa0اتاقتان با دولت چه ارتباطی دارید و دارند؟! همینطور که هیچ اتاق و ساختمان اداری به دولت ربطی ندارد. حالا لااقل وظیفه شما مشخص است و خطیر، بازرگانی می کنید آن هم با سرمایه داران داخلی و بیشتر خارجی! این دولت است که باید به شما بله قربان بگوید تعظیم کند.چون این ...

    ادامه مطلب
  • رابطه

  • نیلوبلاگ

    روزنامه : نایب رئیس مجلس : " می توان با پایبندی بر اصول و ارزش های انقلاب با آمریکا هم رابطه داشت " ذره بین باشی : آخ ! کاش شما زودتر از اینا اومده بودین. اگرچه رابطه xa0داشتن اصولا کاری زشت و قبیح است!حالا چه مشروع باشد چه خدای نکرده دستم راگاز بگیرم ، نامشروع! اما با پاهایی که بند هستند این هم به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی، داشتن رابطه مشکلی را پیش نمی آورد،حتی اگر از نوع نامشروعش باشد.پس خیال همه راحت! برقرار کنید آقا، xa0هر دو را هم به حول و قوه الهی برقرار کنید!!!...

    ادامه مطلب