ذره بین باشی!

متن مرتبط با «دکل نفت گمشده» در سایت ذره بین باشی! نوشته شده است

نفت گمشده !

  • نیلوبلاگ

    روزنامه : مدیر بینالملل شرکت نفت " یک محموله نفتی ایران گم شد." ذره بین باشی : حالا خیلی خودتون رو ناراحت نکنین مدیر جان! xa0این محموله هم مثل دکلها و محموله های دیگه!اشکال نداره که!البته شما تلاش خودتون رو بکنین.ببینین نرفته خونه ی دوستاش؟! یا شاید اشتباهی رفته توی یه اداره یا سازمان دیگه ای!توی جیب کت و شلوارتون هم خوب بگردین! به همکاراتون هم بگین خوب توی جیباشون بگردن! انشاءالله مثل همون دکله پیدا میشه!...

    ادامه مطلب